Skrbimo za vaš vozni park.
Centri za poslovne uporabnike Ford
KO POSEL STEČE
Učinkovita mobilnost je temelj vsake uspešne organizacije. Z našimi dolgoletnimi izkušnjami in individualnim svetovanjem ter storitvami po meri vam ponujamo idealne pogoje za učinkovitost vašega voznega parka. 

Z veseljem vam bomo pomagali kot zanesljiv partner. Z našim strokovnim znanjem vam lahko zagotovimo natančen izračun in pregled stroškov za vaš celoten vozni park ali posamezno vozilo.

Fordovi centri za poslovne uporabnike
V Sloveniji imamo trenutno 5 pooblaščenih Fordovih centrov za poslovne uporabnike:
  • Summit avto d.o.o., Flajšmanova 3, 1000 Ljubljana
  • Avtomarket Rebernik d.o.o., Brezno 47, 2363 Podvelka
  • Avto Rajh d.o.o., Industrijska ulica 5, 9000 Murska Sobota
  • Čepin d.o.o., Celjska cesta 49, 3121 Vojnik
  • AC Vovk d.o.o., Ločna 10a, 8000 Novo mesto

Sodelovanje s Fordovim Centrom za poslovne uporabnike vam prinaša veliko prednosti:
  • Za vaše želje bodo poskrbeli strokovno usposobljeni svetovalci za poslovne uporabnike.
  • Predstavili vam bodo široko ponudbo vozil.
  • Deležni boste prednostnega naročanja in servisiranja vozil.
  • Vedno vam bo na voljo Pomoč na cesti.
  • In nadomestno vozilo.

Poleg tega vas bo v našem Centru za poslovne uporabnike ob prihodu vedno pričakalo posebej rezervirano in označeno parkirno mesto.



SVETOVALCI ZA POSLOVNE UPORABNIKE
Naši posebej usposobljeni svetovalci v Fordovih Centrih za poslovne uporabnike bodo pripravili analizo vašega trenutnega voznega parka. Glede na vaše potrebe vam bodo svetovali konkretne rešitve, za katere bodo pripravili individualno ponudbo, ki vključuje vse od izbire do financiranja in zavarovanja vašega vozila. Z vami bodo ostali v tesnem stiku tudi po nakupu in vam bodo pomagali poskrbeti za redno vzdrževanje in servisiranje izbranega vozila Ford.
Summit avto
Andreja Žnidaršič Jerant
t: +386 1 252 52 55

m: +386 31 739 606

Matija Rode
t: +386 1 25 25 134

m: +386 51 634 826

Metka Kaplan
t: +368 1 25 25 245

m: +386 51 314 506 

Summit avto
1000 Ljubljana, Flajšmanova 3
Odprto: 07:00-18:00

t: +386 1 25 25 125

AVTOMARKET REBERNIK
Peter Rebernik
t: +386 2 876 62 65

m: +386 41 606 540

Rok Rebernik
t: +386 2 876 62 65

m: +386 31 644 708

AVTOMARKET REBERNIK
2363 Podvelka, Brezno 47
Odprto: 08:00-17:00

t:+386 2 87 66 265, +386 2 87 69 533

AVTO RAJH, PE Murska Sobota
Sabina Jakovljević
t: +386 2 522 39 40

m: +386 31 666 166

Dani Časar
t: +386 2 522 39 40

m: +386 41 210 053

AVTO RAJH, PE Murska Sobota
9000 Murska Sobota, Industrijska ulica 5
Odprto: 08:00-17:00

t: +386 2 52 23 940
AVTOHIŠA ČEPIN
Dani Kregar
t: +386 3 828 01 54

m: +386 70 804 350

AVTOHIŠA ČEPIN
3212 Vojnik, Pot v Lešje 1
Odprto: 08:00-17:00

t: +386 3 82 80 155

AC VOVK
Andrej Scagnetti
t: +386 7 30 21 712

m: +386 51 288 801

AC VOVK
8000 Novo mesto, Ločna 10a
Odprto: 07:30-17:00

t: +386 7 30 21 712
Zakaj izbrati center za poslovne uporabnike
PREDNOSTI
Kot poslovni uporabnik boste deležni posebne obravnave tudi ob rednem servisiranju in vzdrževanju vašega Forda. Servisni sprejemnik bo poskrbel, da bo vaše vozilo prednostno obravnavano in bo tako kar najhitreje spet v uporabi. Vaše vozilo bo servisirano v 24 urah od sprejema. Če bo za popravilo potreben del, ki ga ni v zalogi, bo vaše vozilo na vrsti takoj, ko bomo prejeli nadomestni del. Za daljši čas popravila vam bomo zagotovili kar najbolj ustrezno nadomestno vozilo.


PONUDBA VOZIL
V vseh Centrih za poslovne uporabnike si lahko poleg široke ponudbe osebnih vozil ogledate še celotno paleto gospodarskih vozil. Da boste za svojo dejavnost laže našli najprimernejše vozilo, je na voljo večje število testnih vozil. Izbrano vozilo boste dobili v kar najkrajšem času, saj je zaloga vozil večja.

POMOČ NA CESTI 24/7
Zavedamo se, da je vaše vozilo velikokrat v uporabi ves čas. Zaradi morebitnih nepredvidljivih težav z vozilom vaš posel ne bo trpel, saj vam v primeru okvare nudimo pomoč na cesti 24 ur na dan vse dni v tednu. Klicni center za pomoč je strankam Centra za poslovne uporabnike na voljo na brezplačni telefonski številki 080 19 19.

V primeru okvare vam bo operater klicnega centra ponudil tri možnosti:

  • Vlečna služba vam bo na mesto okvare pripeljala nadomestno vozilo iz vašega Centra za poslovne uporabnike, s katerim boste lahko nadaljevali pot. Vaše vozilo bodo odpeljali na popravilo v vaš Center za poslovne uporabnike. 
  • Vlečna služba bo na kraju okvare naložila vozilo v okvari in vas skupaj z vozilom prepeljala do Centra za poslovne uporabnike, kjer boste prevzeli nadomestno vozilo. 
  • Vlečna služba bo odpeljala vozilo na najbližji pooblaščeni servis glede na lokacijo okvare, pri čemer veljajo pogoji osnovne pogodbe Ford Assistance. Če popravilo ne more biti zaključeno istega dne, kot se je pripetila okvara, bo klicni center priskrbel nadomestno vozilo nižjega ali enakovrednega razreda. Vozilo boste prevzeli po pogojih najemodajalca.

Med zgornjimi rešitvami boste lahko izbrali tisto, ki bo v danem trenutku optimalna za nadaljevanje poti. Medtem ko bodo v Centru za poslovne uporabnike poskrbeli za vaše vozilo, boste lahko nemoteno opravljali svojo dejavnost, saj vam bo na voljo nadomestno vozilo.