Fordovo podaljšano jamstvo +2/+3

Tags: Ford servis

SPLOŠNI POGOJI OSNOVNE 2-LETNE GARANCIJE IN PODALJŠANEGA JAMSTVA +2/+3

Summit motors Ljubljana, d.o.o. nudi lastnikom naslednjo splošno garancijo in podaljšano jamstvo +2/+3:

  • V obdobju od nakupa do 2 let od prodaje vozila velja osnovna garancija za brezhibno delovanje vozila v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
  • V obdobju 3. in 4. ter v primeru jamstva +3 tudi 5. leta od prodaje vozila, velja podaljšano jamstvo +2/+3 v skladu s pogoji, navedenimi v nadaljevanju. Podaljšano jamstvo +2/+3 ni omejeno glede na število prevoženih kilometrov.

Osnovna 2-letna garancija začne veljati z datumom prodaje vozila, podaljšano jamstvo+2 oz. +3 pa po preteku osnovne 2-letne garancije.

Vsebina podaljšanega jamstva +2/+3

Podjetje Summit motors Ljubljana, d.o.o. jamči, da bodo v primeru mehanske ali elektronske okvare komponent, navedenih v nadaljevanju, Fordovi pooblaščeni serviserji brezplačno popravili ali zamenjali vgrajene dele, če bo to potrebno (razen delov, navedenih v izključitvah). Kritje velja v obsegu, kot je navedeno v teh Splošnih pogojih podaljšanega jamstva +2/+3, in je omejeno zgolj na popravilo in kritje stroškov nadomestnih delov in servisnih storitev v mreži pooblaščenih servisov, navedenih v nadaljevanju. Podaljšano jamstvo +2/+3 lastniku vozila ne omogoča brezplačne zamenjave vozila z enakim, novim in brezhibnim vozilom. V primeru, da je okvara posledica nestrokovnega servisiranja ali vzdrževanja, zahtevki iz naslova podaljšanega jamstva +2/+3 ne bodo priznani. Podjetje Summit motors Ljubljana, d.o.o. oziroma pooblaščeni serviserji vozil znamke Ford v Sloveniji, bodo zahtevke na podlagi podaljšanega jamstva +2/+3 obravnavali v najkrajšem možnem času, pri tem pa podjetje Summit motors Ljubljana, d.o.o. ne daje jamstva glede roka končne odprave okvare. Morebitni dodatni zahtevki iz tega naslova (razen popravila in kritje stroškov nadomestnih delov in servisnih storitev v obsegu, kot izhaja v nadaljevanju) so izključeni.  

Zahteve podaljšanega jamstva +2/+3 lahko uveljavljate le pri Fordovih pooblaščenih serviserjih v Sloveniji. Podaljšano jamstvo +3 vključuje nova osebna vozila v skladu s prodajnim programom, jamstvo +2 pokriva komercialni program.

Dolžnosti lastnika v obdobju garancije in podaljšanega jamstva +2/+3 na lastne stroške:

  • Servisiranje vozil v predpisanem času v skladu s Fordovim servisnim načrtom (servisna vzdrževanja morajo biti opravljena v razponu največ 1500 km ali 1 mesec od predpisanega intervala, ki velja za vozilo).
  • Vozilo servisirajte in popravljajte z originalnimi nadomestnimi deli Ford, deli, ki ustrezajo specifikacijam originalnih delov Ford ali so enake kakovosti.
  • Pred uveljavljanjem podaljšanega jamstva+2/+3 je potrebno predložiti servisno knjižico, kjer so zabeležena in potrjena redna vzdrževanja. Pri vozilih z digitalno servisno knjigo mora biti zgodovina rednega servisiranja zabeležena in preverljiva v tovarniških sistemih.
  • Vsak del, zamenjan v obdobju trajanja garancije in podaljšanega jamstva+2/+3, je last podjetja Ford Motor Company.
  • Popravilo poškodb, nastalih zaradi nesreče, neustrezne uporabe, zanemarjanja ali drugih razlogov v roku 60 dni.
  • Servisiranje in popravilo dodatnih in naknadno vgrajenih delov.
  • Periodično preverjanje, nadzor in dolivanje tekočin in olja, preverjanje in nastavitev pritiska v pnevmatikah v skladu z navodili uporabniškega priročnika.
  • Obvestilo pooblaščenega Fordovega serviserja o okvari oziroma poškodbi ter o morebitni zamenjavi števca prevoženih km v roku 7 dni.

Podaljšano jamstvo +2/+3 se nanaša na vozilo, tako da se v primeru prodaje avtomobila prenese na novega lastnika. Podaljšano jamstvo+2/+3 ne omejuje standardov garancije novega vozila in pogodbenih pravic.

Zahtevke iz podaljšanega jamstva+2/+3 lahko uveljavljate pri Fordovih pooblaščenih serviserjih v Republiki Sloveniji in zunaj Republike Slovenije, pri pooblaščenih serviserjih vozil znamke Ford na geografskem območju Evrope, ki obsega naslednje države: Albanija, Andora, Avstrija, Belorusija, Belgija, Bosna in Hercegovina, Bolgarija, Ciper, Češka, Črna gora, Danska, Estonija, Finska, Francija, Hrvaška, Nemčija, Gibraltar, Grčija, Madžarska, Irska, Islandija, Italija, Kosovo, Latvija, Liechtenstein, Litva, Luksemburg, Makedonija, Malta, Moldavija, Monako, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugalska, Romunija, Rusija (Evropa), San Marino, Srbija, Slovaška, Slovenija, Španija, Švica, Švedska, Turčija, Ukrajina, Velika Britanija.

Zahtevek iz naslova Podaljšanega jamstva+2/+3 pri pooblaščenih serviserjih vozil znamke Ford v Republiki Sloveniji se uveljavlja tako, da se vozilo pripelje na popravilo k pooblaščenemu serviserju vozil Ford v Republiki Sloveniji, ki v primeru, da je za okvaro podano kritje iz naslova Podaljšanega jamstva+2/+3, tudi izvede popravilo. Stroški popravila se v primeru odobritve krijejo iz kritja Podaljšanega jamstva+2/+3.

Zahtevek iz naslova Podaljšanega jamstva+2/+3 pri pooblaščenih serviserjih vozil znamke Ford zunaj Republike Slovenije, na geografskem območju Evrope, se uveljavlja tako, da lastnik vozila okvarjeno vozilo pripelje na popravilo k pooblaščenemu serviserju vozila Ford in sam založi stroške popravila okvare, nato pa pri pooblaščenem serviserju vozil znamke Ford v Republiki Sloveniji vloži refundacijski zahtevek za povračilo stroškov popravila iz naslova kritja Podaljšanega jamstva+2/+3, kateremu mora poleg dokumentacije, ki se zahteva za uveljavljanje podaljšanega jamstva pri pooblaščenem serviserju v Republiki Sloveniji, priložiti veljavno prometno dovoljenje vozila, servisni nalog tujega pooblaščenega serviserja vozil Ford za opravljeno popravilo v tujini in originalni račun za opravljeno popravilo v tujini. Po predložitvi navedene dokumentacije Summit motors Ljubljana, d.o.o. preveri, ali je popravilo delno ali v celoti predmet kritja Podaljšanega jamstva+2/+3 in v primeru delne ali celotne odobritve refundacijskega zahtevka lastniku vozila delno ali v celoti povrne stroške popravila v tujini.

Vsebina kritja in izključitve

Jamstvo pokriva vse mehanske, električne, pnevmatske in hidravlične dele vozila razen delov, ki so navedeni v nadaljevanju.

Motor
Izključitve: deli, ki so podvrženi obrabi, nadomestni deli, ki so predmet rednega servisnega vzdrževanja: jermeni, filtri, tekočine, olja.

Menjalnik
Izključitve: Torni deli sklopke, potisna plošča sklopke, lamela (plošča) sklopke, nastavitve sklopke, tesnila. 

Prenos moči
Izključitve: Tesnila, mazalni medij, manšete.

Prednje in zadnje obese z vzmetenjem
Izključitve: Blažilniki udarcev, vzmeti, vzmetne noge  McPherson, kolesni ležaji, stabilizatorji, tesnila. 

Krmilni sistem
Izključitve: Blažilniki udarcev, vzmeti, vzmetne noge  McPherson, kolesni ležaji, stabilizatorji, tesnila.Izključitve: Blažilniki udarcev, vzmeti, vzmetne noge  McPherson, kolesni ležaji, stabilizatorji, tesnila.

Zavorni sistem
Izključitve: Torni deli zavore (vključno zavorni kolut in bobni), zavorne čeljusti.

Sistem vbrizga goriva
Izključitve: Filtri, tesnila, nastavitve šob vbrizga, vžigalne in žarilne svečke, čiščenje/nastavitve sistema.

Hladilni sistem
Izključitve: Jermeni, cevi, tesnila, hladilna tekočina.

Klimatska naprava
Izključitve: Pogonski jermeni, filter zraka, polnjenje klimatske naprave. 

Električni deli
Izključitve: Akumulator, baterije, daljinski upravljalnik, žarnice (razen LED tehnologije), varovalke, ksenon žarnice, luči (razen električnih okvar), priključek sistema za informiranje in razvedrilo, vse posodobitve, prilagoditve, in ponastavitve programske opreme. 

Izpušni sistem
Izključitve: Izpušna cev in dušilni lonec izpušnih plinov, katalizator, filter izpušnih trdnih delcev, NOx filter.

Notranjost kabine
Izključitve: Notranje obloge in oblazinjenje notranjosti, talne obloge, vsi površinski materiali v notranjosti vozila vključno s prtljažnikom, armaturna plošča, sredinska konzola, sedežna konstrukcija, sedežne blazine in oblazinjenje sedežev, sedežne prevleke, ročaj ročne zavore.

Varnostni sistemi
Izključitve: Sproženi in poškodovani sistemi v primeru nezgode.

Karoserija
Izključitve: vsi deli karoserije, vključujoč trdo streho, fizične poškodbe, vdor vode, lakiranje, stekla in grelne žice stekel, okrasne letvice, odbijači, vratna polnila, omejilec in tečaji vrat, ključi, ključavnice in mehanski deli za zaklepanje vozila, polnila karoserije, antena, strešni nosilci, mehke zložljive strehe, okna in vodila zložljivih streh, pnevmatike, platišča, brisalci, ogledala, žarometi ter njihova stekla, okrasni pokrovi koles, vgrajena dodatna oprema.

Komponente hibridnega pogona
Izključitve : zagonske, podporne in hibridne baterije, akumulatorji električnega pogona.

Deli vozila, ki niso predmet kritja:

  • Deli, kjer je iz stanja razvidno, da okvara ni posledica napake v izdelavi ali v materialu,
  • Obrabni oziroma potrošni deli, to so deli, ki se ob korektnem delovanju vozila obrabijo, zlasti zavorne obloge, zavorne ploščice, pnevmatike,blažilniki, bobnaste zavore, kroglični zgibi.
  • Deli, katerih vgradnjo proizvajalec vozila odsvetuje ali je ne dovoljuje.
  • Pogonska sredstva in pomožne snovi, zlasti goriva, kemikalije, olja, masti in druga maziva, hladilna sredstva in sredstva proti zamrzovanju, hidravlična tekočina in tekočina za čiščenje vetrobranskega stekla. Vsa nastavitvena, izravnalna in čistilna dela, odstranitev ostankov gorenja ter diagnostična in servisna opravila.
  • Deli,ki predstavljajo notranjo opremo vozila.
  • Prtljaga ali tovor v vozilu.

 

Neupravičenost do kritja:

• Okvare in poškodbe, ki niso prijavljene v roku 7 dni.
• Podaljšano jamstvo+2/+3 samodejno preneha veljati v primeru, če je vozilo predelano s strani nepooblaščene osebe, kadarkoli v času trajanja osnovne garancije ali Podaljšanega jamstva+2/+3 uporabljeno za tekmovanja ali treninge za tekmovanja ali če je originalni števec/štetje kilometrov kakor koli prirejen. Podaljšano jamstvo+2/+3 preneha veljati tudi v primeru, če se rednega servisa, predpisanega v Fordovi servisni knjižici, ne opravi v predpisanem intervalu za servisno vzdrževanje ali če lastnik vozila krši katerokoli drugo obveznost, ki je predpisana v teh splošnih pogojih.
• Okvare in poškodbe, nastale zaradi neustrezne uporabe ali zanemarjanja vozila, zlasti nespoštovanja navodil za uporabo ali nespoštovanja stanja na prikazovalnih instrumentih (prikazovalnik temperature, prikazovalnik oljnega tlaka, kontrolna lučka, prikazovalnik polnilnega traka ipd.), nestrokovnega, zlonamernega ali objestnega ravnanja, ki je posledica nespoštovanja navodil za vzdrževanje vozila ali uporabe neprimernih maziv ter goriv, ki jih proizvajalec vozila ne dovoljuje ali jih odsvetuje.
• Okvare in poškodbe, nastale kot posledica delovanja katerega od delov vozila, ki niso kriti s podaljšanim jamstvom+2/+3.
• Okvare in poškodbe, ki so posledica predhodnih nestrokovno izvedenih popravil ali neustreznih nadomestnih delov, ko jih proizvajalec vozil ne dovoljuje.
• Okvare in poškodbe, ki so posledica prekomerne obrabe vozila ali delov vozila, ki jo v primeru spora ugotovi izvedenec avtomobilske stroke.
• Okvare in poškodbe, ki so posledica serijskih, konstrukcijskih napak in napak v izdelavi ali napak, za katere odgovarja tretja oseba kot izdelovalec, dobavitelj, prevzemnik posla (npr. odpoklici vozil).
• Okvare in poškodbe vozila, če voznik v času nastanka okvare oziroma poškodbe nima veljavnega vozniškega dovoljenja ali če mu je bilo vozniško dovoljenje začasno ali trajno odvzeto ali če se mu je izvrševala sankcija ali varnostni ukrep prepovedi vožnje motornega vozila.
• Okvare in poškodbe, nastale zaradi pomanjkanja hladilnega sredstva ali olja ali pretrgane cevi ali tesnila oljnega ali hladilnega sistema.
• Okvare in poškodbe, ki so posledica sprememb krmilnih oziroma računalniških sistemov vozila, ne glede na način njihovega prenosa.
• Okvare in poškodbe, nastale zaradi prekoračitve s strani proizvajalca dovoljene osne in priključne obremenitve ali s strani proizvajalca dovoljene skupne mase.
• Okvare in poškodbe, nastale zaradi delovanja stvari, pri kateri je očitna nujnost popravila, razen če je dokazano, da škoda ni v povezavi z nujnostjo popravila ali da je bilo popravilo v času nastanka škode že izvedeno.
• Posredne poškodbe, do katerih pride zaradi okvare delov ali opreme.
• Posredna škoda, kot so stroški prenočitev, škoda zaradi neuporabe vozila zaradi zamude pri dobavi nadomestnih delov ali zunanjih popravil.
• Okvare in poškodbe, ki so posledica kakršnihkoli vplivov izven motornega vozila, kot so:
         * padci, udarci in nesreče, vključno s prometnimi nesrečami (nenadni neposredni dogodki, ki z mehansko silo delujejo od zunaj) in kakršnokoli nasilno ravnanje,
         * tatvine, nepooblaščeni ropi in poneverbe, vpliv dogodkov, kot je vihar, toča, udar strele, živali, zemeljski ali snežni plaz, potres ali poplave ter vplivi, ki nastanejo zaradi vode, mraza, vžiga, požara ali eksplozije,
         * kakršnikoli dogodki zaradi vojnih razmer, državljanska vojna, notranji nemiri, upori, vandalizem, manifestacije, demonstracije, terorizem, zaplemba ali drugi vplivi, ki izhajajo iz oblastvenega ravnanja.
• Okvare in poškodbe vozil, ki so bila v času veljavnosti osnovne garancije ali Podaljšanega jamstva+3 kadarkoli uporabljena za pridobitne namene (taksi službe, rent a car, asistenčne storitve).
• Okvare in poškodbe, pri katerih je bila s strani lastnika vozila ali ob vedenju lastnika vozila podana lažna prijava ali lažna navedba dejstev, ki pomembno vplivajo na višino ali vzrok nastanka škode.
• Okvare in poškodbe, ki so nastale že pred začetkom veljavnosti Podaljšanega jamstva+2/+3.
• Okvare in poškodbe, ki jih lastnik vozila povzroči namerno ali iz hude malomarnosti.

FORD asistenca za podaljšano jamstvo+2/+3

  • Brezplačna številka 080 19 19 (velja samo v Sloveniji).
  • Izven Slovenije: +386 1 530 53 16
  • Ford Asistenca za podaljšano jamstvo+2/+3 velja 24 ur na dan vse dni v letu.
  • Navodila in pogoji koriščenja Ford asistence za podaljšano jamstvo+2/+3 so enaki kot pogoji pri osnovni garanciji Ford Assistance, navedeni v Servisni knjižici.

Za več informacij in popolne pogoje koriščenja jamstva +2/+3 se obrnite na najbližjega pooblaščenega trgovca.