Ford Fiesta Active

Povsem nova Fiesta Active je prvi član nove družine Fordovih modelov ‘crossoverjev’ Active, ki trpežne oblikovne poteze in izboljšano vsestranskost po navdihu športnih terencev (SUV-jev) združujejo z zabavno Fordovo vozno dinamiko, dovršenim udobjem in tehnologijami za pomoč vozniku. Fiesta Active večkrat nagrajeni Fiesti v izvedbi s petimi vrati doda še več praktičnosti s povečanim odmikom od tal, ki omogoča večjo zmogljivost na slabših cestiščih, višji vozni položaj pa zagotavlja samozavest pri vožnjah v mestu in na avtocestah.


Uporabnost, prilagodljivost in udobje

Aktivna v več pomenih. S poudarjenim občutkom za pustolovščine in ogromno mero vznemirjenja. Crossover Fiesta Active ima vse.
Vozno izkušnjo s Fiesto Active izboljša tehnologija voznih načinov, ki voznikom omogoča izbiro med načini Normal, Eco in Slippery (spolzka podlaga), da lahko s pritiskom na gumb nastavitve za vožnjo prilagodijo razmeram.

Vozni načini

Normal uporablja standardne nastavitve sistemov ESC in nadzora zdrsa pri vsakodnevni vožnji.

Eco (na voljo samo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom) prilagaja nastavitve motorja in menjalnika, da lahko voznik prihrani še več goriva.

Slippery (spolzko) prilagodi nastavitve ESC in nadzora zdrsa za večjo samozavest na površinah s slabšim oprijemom, na primer na snegu in ledu, prav tako je zmanjšano vrtenje koles v prazno, na primer pri speljevanju iz mirovanja. Način za spolzke podlage vozniku pomaga ohraniti nadzor pri vožnji skozi ovinke ali spreminjanju voznih pasov na spolzkem cestišču z zagotavljanjem manjših prilagoditev pospeševanja in zaviranja, ki preprečijo podkrmiljenje ali prekrmiljenje.

Osvobodite se vsakodnevne rutine

Zunanjost navdihnjeno po športnih terencih krasijo dodatne obloge, unikatna 43,18 cm (17") platišča iz lahke zlitine in strešni nosilci, ki pomagajo pri prevozu koles ali druge športne opreme – vse za aktiven življenjski slog. V notranjosti so športni sedeži, ki jih krasijo ekskluzivni materiali in dizajni, serijsko je vgrajen sistem za povezovanje, informacije in razvedrilo SYNC 3 z glasovnim upravljanjem, za vrhunsko predvajanje glasbe pa je na voljo odličen zvočni sistem B&O PLAY.

Drzno in trpežno oblikovanje

V primerjavi s standardnim podvozjem nove Fieste je odmik od tal pri Fiesti Active povečan za 18 milimetrov, kolotek pa je širši za 10 milimetrov, kar zagotavlja mogočno držo, zmogljivejšo uporabo na slabših cestiščih in samozavesten vozni položaj.

Za notranjost so značilni odlični materiali, brezhibne površine in intuitiven razpored. Usnjeno oblazinjenje volana in zaključka prestavne ročice s poudarki iz aluminija poskrbijo za občutek prestiža ter kontrast z okrasnimi elementi v barvi karoserije na osrednjem in sovoznikovem delu armaturne plošče. Športni sedeži v Fiesti Active so lahko prešiti z barvnimi šivi, ki ustvarijo vodoravne črte v sredini naslonjal, voznik lahko nastavlja ledveno oporo, tako voznikov kot sovoznikov sedež pa sta nastavljiva v šestih smereh. Za doplačilo je na voljo panoramsko strešno okno z možnostjo odpiranja, ki preplavi kabino z dnevno svetlobo in poskrbi za občutek neomejenega prostora in odprtosti.


You have not enabled functionality cookies. You can watch youtube video here. Delete your cookies to enable this function. Additional help can be found in the cookie policy.

Prijetna dilema...

Katera barva se najbolj ujema z vašim stilom?

Magnetic
Shadow Black
Ruby Red
Blue Wave
Race Red
Frozen White
Frozen White
Moondust Silver
Metallic Blue

Osupljiva nova podoba

Fiesta naslednje generacije ima ultrasodoben videz in dodelan slog, vendar ostaja nezgrešljivo Fiesta. Tekoče, izklesane linije oblikujejo aerodinamično karoserijo. Višje podvozje, strešne nosilne letve in dodatne obloge ji dajejo dinamičen videz. Dodelanost vsakega detajla vas bo navdušila vsakič, ko se bo vaš pogled ustavil na njej.


Eleganten in sproščujoč ambient

Fiesta Active je oblikovana tako, da boste vi in vaši potniki z veseljem preživljali čas v njej. Notranjost Fieste naslednje generacije je elegantna, vendar s sproščenim in pametnim dizajnom. Izbrani detajli združujejo obliko in funkcionalnost z osupljivo lepoto. S široko paleto možnosti izbire si lahko popolnoma po vaši meri ustvarite povsem vašo, edinstveno notranjost, ki vas razvaja ob vsakem vašem pogledu in dotiku.


To pa je pametno!

Tehnologija mora vedno imeti namen. Ko zaženete motor svoje Fieste naslednje generacije, se hkrati sproži celoten nabor naprednih funkcij in sistemov. Na primer aktivna pomoč pri parkiranju, prilagodljiv tempomat, sistem za ohranjanje voznega pasu, sistem za prepoznavanje prometnih znakov... Pripravite se na preizkušanje tako pametnih in uporabnih tehnologij, da se boste spraševali, kako ste sploh shajali brez njih.

Oči zadaj

Stebrički, kolesa, nizki zidovi... Kamera za vzvratno vožnjo prikaže na zaslonu vse, kar se nahaja za vami. Sistem se samodejno sproži, ko izberete vzvratno prestavo, navidezne črte pa vam pomagajo parkirati v najtesnejše parkirne prostore.

Parkiranje je lahko zabavno

Parkiranje je lahko prava preglavica. Vendar nikakor ne z vašo Fiesto. To pa zato, ker sistem za aktivno pomoč pri parkiranju uporablja različne tehnologije, da izvaja več kot le samodejno krmarjenje vozila v parkirne prostore. S sistemom pomoči za zapuščanje parkirnega mesta vam pomaga tudi pri vključevanju v promet. Sistem za vzporedno in pravokotno parkiranje zazna, ali je parkirni prostor dovolj velik za vaše vozilo, nato pa vas vzvratno zapelje na ustrezno mesto. Sistem za bočno parkiranje (SPA) vas opozori, če je okrog vozila kakršna koli bočna ovira.

Tempomat, ki se samodejno prilagodi

S tehnologijo prilagodljivega tempomata lahko izbirate hitrost, s katero želite voziti, in sistem jo bo ohranjal. Če vgrajena radarska tipala pred vami zaznajo vozilo, bo sistem upočasnil vašo Fiesto, da ohrani predhodno določeno razdaljo. Ko je cesta pred vami spet prazna, sistem pospeši do izbrane hitrosti. 

Sistem, ki pomaga pri zaščiti pešcev 

Pomoč pri preprečevanju trkov z zaznavanjem pešcev zaznava vozila in pešce v razdalji do 130 metrov pred vami ali tiste, ki bi lahko prečkali pot vašega vozila, in vas tako opozori na njihovo prisotnost. Če se ne odzovete, bo sistem samodejno začel zavirati. Ta nova tehnologija pomaga zmanjšati resnost poškodb pri nezgodah oz. vam pomaga, da se jim izognete. Sistem ne deluje le pri hitrostih do 80 km/h, temveč tudi ponoči.

Napredni sistem, ki vam pomaga ostati na vašem voznem pasu

Sistem za ohranjanje voznega pasu uporablja naprej obrnjeno kamero, da zazna, ali nenamerno drsite s svojega voznega pasu. Sistem za ohranjanje voznega pasu vas nato opozori s tresenjem volana in vizualnim opozorilom. Če se na to odzovete prepočasi ali se sploh ne odzovete, vam sistem za ohranjanje voznega pasu lahko ponudi pomoč pri krmiljenju, da vas varno zapelje nazaj na pravi vozni pas. Tehnologija je zasnovana za večpasovne ceste (na primer avtoceste), tako da se bo samodejno izklopila pri hitrostih pod 65 km/h, lahko pa jo izklopite tudi ročno.

Zazna prometne znake, ki bi jih lahko spregledali

Naj so znaki ob cesti ali nad njo, trajni ali začasni, jih sistem za prepoznavanje prometnih znakov lahko prepozna. Ikona za znak za omejitev hitrosti ali npr. prepovedano prehitevanje se pojavi na plošči z merilniki in se spremeni, ko vstopite v območje z novo omejitvijo.

Samodejni vklop dolgih luči. Pomagajo vam videti, ne da bi zaslepili druge

Samodejni vklop dolgih luči je uporaben pripomoček za nočno vožnjo, ki začasno zasenči vaše žaromete, kadar zazna nasproti prihajajoča vozila ali drugo vozilo pred vami, in tako prepreči, da bi zaslepili druge voznike. Pozneje samodejno preklopi nazaj na dolge luči in vam tako zagotovi optimalno vidljivost.

Tehnologija, ki vidi, česar vi ne morete

Sistem za zaznavanje mrtvih kotov (BLIS) uporablja radarska tipala, ki zaznajo mrtve kote na obeh straneh vaše Fieste. Če zaznajo vozilo, ki ga ne vidite, vas opozorijo s prižigom oranžne lučke, ki je dobro vidna na zunanjem ogledalu na isti strani. Ko vzvratno zapuščate parkirni prostor in nimate dobrega pregleda nad prometom, lahko sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu zazna prihajajoča vozila in odda zvočno opozorilo. Tehnologija poskrbi tudi za prižig lučke v bočnem vzvratnem ogledalu (levem ali desnem, odvisno od smeri prihajajočega vozila).

Ford SYNC s Pomočjo v sili lahko pokliče na pomoč, tudi če vi ne morete

Pomemben del sistema Ford SYNC, ki lahko reši življenje, je Pomoč v sili*. Če slučajno pride do nesreče, v kateri se sproži zračna blazina ali se izklopi črpalka za gorivo, lahko tehnologija uporabi preko združljivosti Bluetooth® povezan mobilni telefon in samodejno pokliče službe za ukrepanje ob nesrečah. Klic lahko ustavite ali pa govorite s temi službami, če jih potrebujete. Sistem bo posredoval ključne podatke, kot so GPS-koordinate, tudi če ste nezavestni.*

* Fordova Pomoč v sili deluje v več kot 40 evropskih državah. Ta funkcija deluje, ko je povezana z združljivim mobilnim telefonom, ki ga imate s seboj, ko se sproži zračna blazina (ne vključuje zračnih blazin za kolena) ali ko tipalo, ki zazna trk, izklopi črpalko za gorivo. Besedilna funkcija in Pomoč v sili nista na voljo v vseh evropskih jezikih.

Pomaga vam ohranjati varno razdaljo

Ko je pred vami vozilo, vam grafična ponazoritev instrumentne plošče prikaže oddaljenost od vozila. Obstajajo tri označevalne stopnje: siva ponazarja največjo razdaljo, rdeča pa najkrajšo. Zaznavanje oddaljenosti lahko prilagajate, da ustreza različnim stopnjam in ta napredni opozorilni sistem vam tako omogoča, da se odzovete na vse, kar se dogaja v prometu pred vami.

Dodaten nadzor pri speljevanju v klanec

Sistem za speljevanje v klanec začasno zaustavi polzenje nazaj (ali naprej), ko speljujete na strmini. Deluje tako, da pritisk na zavore ohrani dodatne 2,5 sekunde ter vam tako dodeli več časa in nadzora, ko nogo s stopalke za zavoro prestavite na stopalko za plin. Uporaben je tudi pri ustavljanju in speljevanju na spolzkih podlagah.

Manj utrujajoča vožnja, varčnejša potovanja

Tempomat skupaj s prilagodljivim sistemom za omejitev hitrosti vaše vozilo ohranja znotraj izbrane prednastavljene omejitve hitrosti. Prihrani vam lahko gorivo, zmanjša možnost prekoračitve hitrosti in tako kot vsi tempomati vzdržuje za vas hitrost ter vam prihrani trud, ki bi ga vložili ob pritiskanje na stopalko za plin.

Električni servoojačevalnik krmiljenja, ki se odziva na vsako situacijo

Električni servoojačevalnik krmiljenja (EPAS) samodejno prilagaja svoje delovanje hitrosti in voznim pogojem. Pri vožnji z nizko hitrostjo sistem poskrbi, da lahko volan obračate lažje in lahkotneje, s čimer zagotovi boljšo okretnost. Pri vožnji z višjimi hitrostmi, ko potrebujete več nadzora, pa krmiljenje postane trše. Sistem EPAS zdaj z nadzorom proti spodrsavanju upošteva tudi bočni veter in ostale vozne pogoje, medtem ko aktivna pomoč proti tresenju volana zmanjšuje neželene vibracije na volanskem obroču.


Uživajte v zmogljivosti. Odločite se za varčnost.

Zakaj bi morali izbirati med navdušujočo zmogljivostjo in varčno učinkovitostjo? Fiesta nove generacije vam to nudi v kombinaciji. 1.0-litrski bencinski motor EcoBoost, ki je 6-kratni dobitnik naziva mednarodni motor leta, vam je popolnoma predan. Sistem Auto-Start-Stop vam pomaga varčevati z gorivom vsakič, ko se ustavite pred semaforjem. Prefinjena vozna dinamika in natančna vodljivost pa vam zagotavljata bogato in brezkompromisno vozno izkušnjo.

Več moči. Večja varčnost. Večji užitek.

Revolucionarni novi 1.0-litrski 3-valjni bencinski motor EcoBoost vam zagotavlja moč, ki bi jo pričakovali od običajnega 1.6-litrskega motorja, pri tem pa dosega za 24 % manjšo porabo in za 25 % nižje izpuste CO2. Diamantu podobna prevleka na batnih obročkih zmanjšuje trenje; turbopolnilnik, neposredni vbrizg in spremenljiva časovna uskladitev ventilov pa izboljšujejo izkoristek. Rezultat je izjemno varčen motor, ki je že šesto leto zapored izbran za mednarodni motor leta v svoji kategoriji.

Moč dizelskega motorja

Prisegate na dizelski motor? Potem se odločite za 1.5-litrski motor TDCi, ki doseže osupljivo moč 63 kW (85 KM) in zagotavlja varčno porabo do 5,1 l/100 km z izpusti CO2 do le 103 g/km. Če bi želeli še več moči skupaj z varčno porabo, vam ta motor z 88 kW (120 KM) zagotavlja porabo 5,2 l/100 km in emisije do 112 g/km.

Porabite manj goriva s sistemom Auto-Start-Stop

Ko se ustavite pred semaforjem ali vaša Fiesta čaka v koloni, lahko ta tehnologija samodejno ustavi motor, ne prekine pa delovanja pomembnejših naprav, kot so žarometi, klimatska naprava in sistem Ford SYNC3. Ko ste pripravljeni nadaljevati vožnjo, samo pritisnite sklopko oz. na avtomobilu s samodejnim menjalnikom pritisnite plin in sistem se bo ponovno zagnal. Sistem Auto-Start-Stop je zlasti učinkovit v mestih in na mestnih ulicah, kjer lahko porabo goriva zmanjša za do 10 % (mestna vožnja).

Varčnost s pritiskom na gumb

Domiselna funkcija nove Fieste je gumb za varčno porabo Eco. Pritisnite gumb, da vklopite sklop sistemov in nastavitev, ki vam pomagajo prihraniti gorivo. Zmanjšajo se na primer lahko stopnja pospeševanja, prosti tek, prav tako tudi delovna hitrost ventilatorja klimatske naprave. Kombinacija vseh teh lastnosti pripomore k večjemu prihranku.

Ročni ali samodejni menjalnik? Vi odločate.

Zasnovali smo nabor sklopov menjalnikov, ki vam pomagajo kar najbolje izkoristiti zmogljivost katerega koli izbranega motorja. Na voljo so en 5-stopenjski in dva 6-stopenjska menjalnika v ročnem načinu ter en 6-stopenjski samodejni menjalnik. Fiesta vam zagotavlja gladko, natančno zmogljivost ob vsaki menjavi prestave.

Boljša aerodinamičnost za manjšo porabo

Ko vozite počasi, sistem aktivne mreže za zajem zraka pusti režo na sprednji maski odprto, da ohlaja motor. Ko pospešite, se samodejno zapre ter s tem izboljša aerodinamičnost in pomaga prihraniti gorivo. Preko daljšega obdobja se prihranek s to tehnologijo močno pozna.
 

Motorji, ki izpolnjujejo stroge standarde

Katerikoli motor izberete za svojo Fiesto, bo izpolnjeval emisijske standarde Euro 6. Za bencinske motorje emisijski standard Euro 6 pomeni, da motorji ne smejo proizvajati več kot: 1,0 g/km ogljikovega monoksida, 0,10 g/km ogljikovodika, 0,06 g/km dušikovih oksidov in 0,005 g/km trdnih delcev v zraku.*

* Velja samo za motorje z neposrednim vbrizgom.


VAŠA VARNOST IN ZAŠČITA STA NAJPOMEMBNEJŠI

Fiesta naslednje generacije vključuje številne pametne tehnologije, ki so zasnovane z namenom, da pomagajo zaščititi vas, vaše sopotnike in vozilo v primeru nezgode. Ključne funkcije vključujejo aktivni sistem za samodejno zaviranje v mestu, ščitnike za robove vrat in sistem za glasovno upravljanje SYNC 3 s funkcijo Pomoč v sili. Na voljo je še veliko drugih sistemov, nekateri od njih primarno služijo za pomoč pri preprečevanju nezgod.

Avtomobil, ki vam pomaga pri zaviranju

Trčenja v počasi premikajočem se prometu, ki se nenehno ustavlja, se dogajajo vse prepogosto. Inovativni sistem Active City Stop vozniku pomaga, da se izogne naletu pri vožnji v počasnem prometu ali pri hitrostih do 50 km/h. To počne tako, da nenehno meri razdaljo do vozila pred vami, ko je le-to v dosegu. Če sistem zazna, da je avtomobil pred vami nepričakovano zmanjšal hitrost, bo samodejno začel zavirati.
 

Zračne blazine za zaščito iz vseh smeri

Poleg zračnih blazin za voznika in sovoznika sta na voljo tudi stranski zračni blazini za zaščito prsnega koša, ki sta zasnovani tako, da potnika oddaljita od mesta trka. Blazini lahko tudi dvigneta roko potnika ter tako omogočita več prostora med potnikom in premaknjenim delom strukture. Zračne zavese poskrbijo za maksimalno prekritje, nasloni za glavo pa nudijo zaščito pred poškodbami vratu. S pomočjo sprednjih in zadnjih zateznikov varnostnih pasov in omejevalnikov obremenitve, kakor tudi z opozorilniki o pripetju varnostnih pasov, vam Fiesta pomaga postaviti varnost na prvo mesto.

Visoka raven zaščite

Možno je vgraditi varovalni sistem Thatcham kategorije 1, ki vključuje perimetrično alarmno zaščito in dvojni sistem zaklepanja. Dvojno zaklepanje vrat onemogoča odklepanje z notranje strani, četudi nekdo poskuša vdreti v vozilo z razbitjem stranskega stekla. Dvojno zaklepanje aktivirate tako, da na daljinskem upravljalniku dvakrat pritisnete gumb za zaklepanje vozila.

Več moči za zaviranje v sili

Pomoč pri zaviranju v sili (EBA) omogoča vašemu vozilu kar največjo učinkovitost zaviranja v sili. Nadzira se samodejno preko sistema ESP, ki zazna, kako močno ste pritisnili stopalko za zavoro, in to silo po potrebi samodejno poveča.

Napredni sistemi za bolj nadzorovano zaviranje

Sistem proti blokiranju koles pri zaviranju (ABS) in elektronska porazdelitev zavorne moči (EBD) vam zagotavljata bolj nadzorovano zaviranje. Pomoč pri zaviranju v sili (EBA) omogoča vašemu avtomobilu kar največjo učinkovitost zaviranja v sili. To stori tako, da zazna, kako močno ste pritisnili pedal za zavoro, in to silo po potrebi samodejno poveča.

Opozorilo zadaj, ko ostro zavrete

Ko morate ostro zavirati v sili, se varnostne utripalke samodejno vklopijo, da obvestijo druge voznike. Utripajo tudi zavorne luči, da voznike za vami predhodno opozorijo na potencialno nevarne okoliščine.

Ščiti vas varnost s 5 zvezdicami 

Euro NCAP je vodilna evropska neodvisna organizacija na področju varnosti. Oceni varnost vsakega novega vozila na osnovi izredno strogih meril. Gre za merilo Fordove zavezanosti varnosti, da smo za Fiesto prejeli najvišjo oceno: pet zvezdic.

Preprečuje neželene udrtine in praske

Na ozkih parkirnih mestih se rado zgodi, da udarimo z vrati ob druge predmete. Če pa boste odprli Fiestina vrata, bo izskočila zaščitna ovira, ki bo zaščitila lak vašega vozila, pa tudi tistih poleg njega.

Ohranite popoln nadzor v vseh razmerah

Elektronski stabilizacijski nadzor (ESC) nenehno spremlja vožnjo vaše Fieste. Sistem zazna, kdaj vozilo izgubi oprijem, in samodejno sproži zaviranje posameznih koles, kar vozilu povrne stabilnost. Z uporabo naprednih tipal proti blokiranju koles ob zaviranju in funkcijo za nadzor pogona sistem nadzira obnašanje avtomobila.

Uravnavanje vozne linije vaše prikolice

Nadzor zibanja prikolice zazna vijuganje ali zanašanje prikolice in zmanjša hitrost vozila ter tako pomaga razrešiti težavo in poskrbi za večji nadzor pri vleki. Vozilo upočasni z zmanjševanjem navora motorja in postopnim povečevanjem zavornega tlaka na kolesih.