Osupljivo varčna zmogljivost

Motorji v Mondeu poskrbijo za izjemno zmogljivost. Prilagojene nastavitve vzmetenja skupaj z vrsto naprednih tehnologij zagotovijo, da imate popoln nadzor nad to prefinjeno močjo. Rezultat: ultra-natančno vodenje v vsaki situaciji.

Zmogljivost dopolnjuje učinkovitost. Kombinacija dovršenega oblikovanja in naprednih inženirskih rešitev omogoča izjemno varčno porabo in majhne izpuste CO 2.

  • Moč

    EcoBoost: najboljši izkoristek motorja

    Trije bencinski motorji EcoBoost za izjemno raven zmogljivosti in varčno porabo delujejo z direktnim vbrizgavanjem goriva in turbopolnilnikom:

    S 125 KM revolucionarni (in večkrat nagrajeni) trivaljni 1,0-litrski EcoBoost razvije moč, ki bi jo sicer pričakovali od običajnega 1,6-litrskega motorja, le da so poraba in izpusti CO2 za približno 25 % manjši. Motor trenutno še ni na voljo za slovenski trg.

    Novi 1,5-litrski EcoBoost razvije 160 KM in porabi 5,9 litra goriva na 100 km.

    2,0-litrski EcoBoost navduši z osupljivo močjo 203 KM ali 240 KM, posebno uglašeni zvočni 'symposer' pa v kabini poskrbi za uživanje v značilnem zvoku motorja pri hitrem pospeševanju.

    Paleta dizelskih pogonov

    Imate raje dizelski motor? Potem izberite katerega od motorjev 1.5 TDCi ali 2.0 TDCi. Navdušili vas bodo z najnovejšo tehnologijo za povečanje moči, navora in učinkovitosti ob zmanjšanju izpustov. 2.0 TDCi je na voljo v treh različno močnih izvedbah, najzmogljivejša med njimi pa ob izjemno varčni porabi in majhnih izpustih z dvojnim turbopolnilnikom razvije osupljivih 210 KM.


    Ultra-učinkovite dizelske različice ECOnetic

    Oba dizelska motorja bosta na voljo tudi v različicah ECOnetic, ki poskrbijo za dodatno učinkovitost. Primer: 1.5 TDCi ECOnetic z izpusti CO2 94 g/km ter 2.0 TDCi ECOnetic s 150 KM in 180 KM z izpusti CO2 107 g/km. Motorja trenutno še nista na voljo za slovenski trg.


    Z motorjem usklajeni ročni menjalniki

    Na voljo je 6-stopenjski ročni menjalnik, ki dopolnjuje 1,5-litrske motorje EcoBoost ter 1,6-litrski dizelski in 2.0 TDCi motor.

    Napredni samodejni menjalniki

    Mondeo je na voljo z dvema samodejnima menjalnikoma. 6-stopenjski samodejni menjalnik z enojno sklopko, prilagojen velikemu navoru, je na voljo z 1,5- in 2,0-litrskim motorjem EcoBoost. Za prenos moči motorja 2.0 TDCi lahko poskrbi tudi menjalnik Ford Powershift z dvojno sklopko, ki priročnost samodejnega združuje z nadzorom ročnega menjalnika in omogoča bliskovito hitro prestavljanje in moč, ko ju najbolj potrebujete.

    Uživajte v prednostih hibridne električne tehnologije

    Kot se poda vozilu, ki uvaja nove tehnologije, je Mondeo na voljo tudi kot napredno hibridno električno vozilo (HEV) – prvo, ki ga Ford izdeluje v Evropi. Z združevanjem prednosti električnega in bencinskega pogona vam povsem novi Mondeo Hybrid omogoča uživanje v izjemni učinkovitosti in prefinjenosti, obenem pa navdušuje z zmogljivostjo in dosegom. Regenerativno zaviranje, inovativni merilnik Smartgauge s 'trenerjem zaviranja' in drugi pametni sistemi vam bodo pomagali še bolje izkoristiti moč in učinkovitost vozila.

    Sistem, ki se uči, da bi vam pomagal varčevati z gorivom

    EV+ dopolnjuje v sistem Ford SYNC vgrajeni GPS z dovršeno programsko opremo, da ugotovi in si zapomni pogoste cilje. Ko ste na določeni razdalji od cilja, kjer se pogosto ustavite, bo skušal avto voziti samo z električnim pogonom, dokler ne dosežete cilja.

  • Vodenje

    Natančna nastavitev vzmetenja za še bolj prefinjeno vožnjo

    Mondeo ima povsem novo zadnje vzmetenje z več členi. Ta napredni sistem je lahek, tog in popolno uglašen za odlično odzivnost, nadzor in kakovost vožnje.





    Obvolanski prestavni ročici: uživajte v hitrem prestavljanju s samodejnim menjalnikom

    Obvolanski prestavni ročici samodejnega menjalnika, ki ju sicer najdemo samo v zmogljivih športnih avtomobilih, sta na voljo tako s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom kot tudi z menjalnikom PowerShift za Mondea. Ta tehnologija, ki prihaja iz sveta dirk, omogoča hitro in udobno prestavljanje s konicami prstov. In ker že ime pove, da sta ročici nameščeni ob volanu, lahko ju lahko s pridom uporabite tudi pri vožnji skozi ovinke.


    Servovolan, ki se odziva na vsako situacijo

    Električni servovolan (EPAS) se samodejno prilagaja hitrosti vozila in pogojem pri vožnji. Pri manjših hitrostih sistem olajša obračanje volana za preprostejše manevriranje. Pri večjih hitrostih, ko potrebujete večji nadzor, sistem poskrbi za bolj čvrsto krmiljenje. Z novim nadzorom zanašanja EPAS upošteva tudi bočni veter in druge pogoje pri vožnji, aktivni nadzor neravnin pa odpravi neželene tresljaje volana.


    Takojšnji oprijem na spremenljivi podlagi

    Sistem inteligentnega štirikolesnega pogona (IAWD)* v Mondeu se v hipu odzove in prilagaja spremembam podlage ter usmeri ustrezen navor posameznim kolesom, ki potrebujejo najboljši oprijem. Ta dovršeni sistem uporablja tipala in programsko opremo za proaktivno odločanje, koliko moči usmeriti posamezni osi, preden pride do zdrsa koles. In ker sistem deluje 'na zahtevo', se aktivira, ko je to potrebno, in prihrani gorivo na manj zahtevnih cestiščih.

  • Varčnost

    Porabite manj goriva s Start-Stop sistemom

    Ko vozilo miruje pred semaforjem ali v prostem teku čakate v prometnem zastoju, lahko ta tehnologija samodejno izklopi motor (pri tem pa še naprej zagotavlja oskrbo in delovanje pomembnih elementov, kot so žarometi, klimatska naprava, radio in sistem Ford SYNC). Ko želite speljati, pritisnite sklopko in izberite prvo prestavo ali pri samodejnem menjalniku pritisnite na stopalko za plin in sistem ponovno zažene motor. Start-Stop sistem je še posebej učinkovit v mestnem prometu, kjer lahko prihrani do 10 % goriva (pri ciklu z mestno vožnjo).

    Boljša aerodinamika za večjo varčnost

    Pri počasni vožnji aktivna maska odpre letvice v maski za boljše hlajenje motorja. Ko se hitrost poveča, se maska samodejno zapre, da tako izboljša aerodinamiko in prihrani gorivo.




    Učinkovitejši način za polnjenje akumulatorja

    Nasprotno kot pri običajnih sistemih pametno regenerativno polnjenje akumulator polni samo, ko je to potrebno, in se izogne polnjenju med pospeševanjem, če je to le možno. Tako lahko prihranite še več goriva in dodatno zmanjšate izpuste.

Bookmark & Share