Zmogljivost, ob kateri boste uživali; Učinkovitost, ki jo boste cenili

C-MAX-a in Grand C-MAX-a poganjajo napredni ter zelo učinkoviti motorji.

Bencinski ali dizelski motor? Izbira je vaša. Motorji razpolagajo z različnimi kapacitetami in izhodnimi močmi, zato boste brez dvoma našli takšnega, ki vam je pisan na kožo.

  • Moč

    Kar najbolje izkoristite svoj motor

    Revolucionarni 1-litrski 3-valjni bencinski motor EcoBoost razvije 125 KM, njegovi izpusti CO2 pa znašajo samo 117 za izvedbo Compact in le 110 za izvedbo Grand. To je moč, ki jo sicer pričakujemo od običajnega 1,6-litrskega motorja, le da se ta ponaša z učinkovitejšo porabo goriva in nižjimi izpusti CO2. Tri leta zapored imenovan za mednarodni motor leta.

    "1,0-litrski motor EcoBoost. Velika moč motorja, ekonomična poraba goriva.

    1,5-litrski bencinski motor EcoBoost je nova pridobitev v družini motorjev EcoBoost. Motor je bil pametno zmanjšan iz 1,6-litrskega motorja EcoBoost, da omogoči manjše izpuste in še varčnejšo porabo, ne da bi to ogrozilo moč in vodljivost. Na voljo v: različicah s 150 KM in samodejnim prestavljanjem ter 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ali s 180 KM in samodejnim prestavljanjem."

    1,5-litrski motor EcoBoost: brezkompromisna moč in učinkovitost.


    Popolnoma nova možnost dizelskega motorja

    1,5-litrski motor TDCi je popolnoma nov motor. Temelji na 1,6-litrskem motorju TDCi in ponuja enako moč v osnovni različici s 95 KM ter povečano moč s 120 KM (s predhodnih 115 KM). S tem se povečuje varčna poraba goriva in zmanjšujejo se izpusti. Ta motor je trenutno na voljo s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ter kot izvedba s 120 KM in samodejnim menjalnikom.

    "1,5-litrski dizelski motor TDCi: 120 KM in nizki izpusti CO2

    Moč dizelskega motorja z nizkimi izpusti

    2,0-litrski dizelski motor je prav tako nov, razvije lahko 150 KM, na voljo je s samodejnim 6-stopenjskim menjalnikom in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom oziroma samodejnim menjalnikom s 170 KM.

    "2,0-litrski dizelski motor TDCi za dodatno moč in največjo mero učinkovitosti.

  • Vodenje

    Natančna nastavitev vzmetenja za še bolj prefinjeno vožnjo

    C-MAX ima povsem novo zadnje vzmetenje z več členi. Ta napredni sistem je lahek, tog in popolno uglašen za odlično odzivnost, nadzor in kakovost vožnje.




    Obvolanski prestavni ročici: uživajte v hitrem prestavljanju s samodejnim menjalnikom

    Obvolanski prestavni ročici samodejnega menjalnika, ki ju sicer najdemo samo v zmogljivih športnih avtomobilih, sta na voljo tako s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom kot tudi z menjalnikom PowerShift za povsem C-MAXa. Ta tehnologija, ki prihaja iz sveta dirk, omogoča hitro in udobno prestavljanje s konicami prstov. In ker že ime pove, da sta ročici nameščeni ob volanu, lahko ju lahko s pridom uporabite tudi pri vožnji skozi ovinke.

    Servovolan, ki se odziva na vsako situacijo

    Električni servovolan (EPAS) se samodejno prilagaja hitrosti vozila in pogojem pri vožnji. Pri manjših hitrostih sistem olajša obračanje volana za preprostejše manevriranje. Pri večjih hitrostih, ko potrebujete večji nadzor, sistem poskrbi za bolj čvrsto krmiljenje. Z novim nadzorom zanašanja EPAS upošteva tudi bočni veter in druge pogoje pri vožnji, aktivni nadzor neravnin pa odpravi neželene tresljaje volana.

  • Varčnost

    Porabite manj goriva s Start-Stop sistemom

    Ko vozilo miruje pred semaforjem ali v prostem teku čakate v prometnem zastoju, lahko ta tehnologija samodejno izklopi motor (pri tem pa še naprej zagotavlja oskrbo in delovanje pomembnih elementov, kot so žarometi, klimatska naprava, radio in sistem Ford SYNC). Ko želite speljati, pritisnite sklopko in izberite prvo prestavo ali pri samodejnem menjalniku pritisnite na stopalko za plin in sistem ponovno zažene motor. Start-Stop sistem je še posebej učinkovit v mestnem prometu, kjer lahko prihrani do 10 % goriva (pri ciklu z mestno vožnjo).

    Učinkovitejši način za polnjenje akumulatorja

    Nasprotno kot pri običajnih sistemih pametno regenerativno polnjenje akumulator polni samo, ko je to potrebno, in se izogne polnjenju med pospeševanjem, če je to le možno. Tako lahko prihranite še več goriva in dodatno zmanjšate izpuste.

Bookmark & Share