Zmogljivost in varčna poraba: uživajte v obeh

Vedno je dobro imeti na razpolago nekaj zmogljivosti, vendar ne tudi, če je draga. Zato  so zmogljivi bencinski in dizelski motorji Tournea Courier zasnovani tudi za varčno porabo goriva, o čemer se boste hitro prepričali.  


  • Moč

     

    Kar najbolj izkoristite svoj bencinski motor

    Novi 1,0-litrski 3-valjni bencinski motor EcoBoost s šeststopenjskim ročnim menjalnikom razvije 100 KM in 170 Nm navora. V kombinaciji z drugimi tehnologijami za prihranek goriva, kot je Auto-Start-Stop, vam ta nagrajeni motor zagotavlja moč, ki bi jo sicer pričakovali od običajnega 1,6-litrskega motorja, pri tem pa dosega 24 % manjšo porabo in 25 % nižje izpuste CO2, ki znašajo zgolj 119 g/km. 

    Dva najboljša dizelska motorja v tem razredu  

    Varčen 1,5-litrski motor Duratorq TDCi razvije 75 KM, medtem ko ohranja majhno porabo goriva in nizke izpuste CO2: 
    3,9 l/100 km in 103 g/km (s sistemom Auto-Start-Stop). Če želite še varčnejšo porabo goriva, 1,6-litrski motor TDCi razvije 95 KM in (s sistemom Auto-Start-Stop in omejevalnikom hitrosti na 100 km/h) doseže 3,7 l/100 km, z izpusti CO2 samo 97 g/km. 

     

  • Varčnost

    Vrhunski dizelski in revolucionarni bencinski motorji lahko zmanjšajo število postankov na črpalki (in znesek računov za gorivo). Zunanjost avtomobila je zasnovana za boljšo aerodinamičnost, kar prav tako prispeva k varčni porabi goriva. Tudi druge tehnologije skrbijo za dodatno varčnost, pri stroških pa lahko prihranite tudi zaradi dolgih intervalov med servisi.           

     

    Porabite manj goriva s sistemom Auto-Start-Stop

    Ko se vaš kombi ustavi pri semaforju ali v koloni, ta tehnologija, ki je na voljo kot dodatna oprema, samodejno ustavi motor (še vedno pa dobavlja energijo pomembnejšim napravam, kot so klimatska naprava, radio in Ford SYNC). Ko ste pripravljeni nadaljevati vožnjo, samo pritisnite sklopko, izberite prvo prestavo kot običajno in sistem se bo ponovno zagnal. Sistem Auto-Start-Stop je zlasti učinkovit v mestih in na mestnih ulicah, kjer lahko zmanjša porabo goriva za do 10 % (mestna vožnja).

    Dolgi intervali med servisi za manj stroškov

    Vsi deli in vse komponente povsem novega Tournea Courier so zasnovani za maksimalno trpežnost in vzdržijo dlje brez vzdrževanja. Zato so servisni intervali postavljeni na vsakih 30.000 km ali 1 leto.
  • Vodljivost

     

    Avtomobil, ki ga zlahka obrnete

    Tourneo Courier ima majhen obračalni krog, zato manevriranje po polnih ozkih ulicah ne bo več stresno. Avtomobil obrne na samo 10,55 metra (med robnikoma) z zgolj 2,6 obrata volana iz ene skrajne lege v drugo. 

    Obračanje in potovanje brez napora  

    Električni servoojačevalnik krmiljenja (EPAS) se samodejno prilagodi, da zagotovi preprostejše, lažje krmiljenje pri parkiranju na tesnih prostorih in trše krmiljenje za več nadzora na avtocestah.  Za razliko od običajnega krmiljenja s servoojačevalnikom, ki deluje nenehno ter porablja energijo in gorivo, naš EPAS deluje samo, ko je potrebno, in dodatno izboljša porabo.
Bookmark & Share